lördag 27 oktober 2012

Saker som inte blivit gjorda som måste göras

Sex dagars jobb avklarat! Skönt.. Jag har inte kollat på mer hus, min läxa är inte gjord och jag har inte lyckats skicka in de där skattepappren än. Skit. Men jag kanske kollar på nåt mer nästa vecka och är inte det bra så får jag väl flytta till Manningham (om det fortfarande finns kvar då). Och på läxan har jag bara en fråga kvar. Och pappren, ja de måste scannas, en sista payslip färdas förhoppningsvis just nu med post till mig och så har jag en, dum fråga kvar: " Where did you live while in Australia?". Well.. jag sov i elva olika sängar bara i WA. Jag hor bott på elva olika hostel, och det om man inte räknar med turerna upp Adelaide-Alice och Cairns-Sydney. Plus en månad i St Agnes, två i Hallett Cove och så nu här i Paracombe. Hmm.. Idioti.

Så här ser (delar av) Fancy Fillings salladsbar ut
Regs är på militärläger över helgen. Jag ska gå på bio ikväll, med Pim från Gum. "Lawless".

I helgen blir det 9,5 timmas tidsskillnad igen folks! ni går till vintertid och vi gick över till sommartid för två veckors sen. Suuckerrs! ;)

Kul inlägg, eller hur? -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar