torsdag 15 november 2012

Besök!

Jag har fått besök! Mina föräldrar är här, i Adelaide! Hur galet är det på en skala! De anlände i tisdags drygt klockan nio. Jag väntade en timme på flygplatsen för de var sena och så var de ju tvungna att gå genom customs. Det är svårt att hitta på flygplatser jag säger bara det... I alla fall, igår jobbade jag mellan elva och två. Föräldrarna besökte mig på jobbet och gjorde min chef nervös genom att ta massa kort -.- Efteråt träffade jag Regan och hängde med honom på en agentur med en shoppinglista som lät som en kidnappares. Jag bokade bord också på restaurangen "El Toro" i Semaphore för ikväll var det dags för föräldrarna att möta pojkvännen! Han var nervös :) Så drygt klockan sex hämtade vi dem i stan och sedan åkte vi till Semaphore och åt svingoda tapas och hade trevligt. Regan fick en svensk kokbok som gåva, haha :) Vi tog en kort promenad ut på jettyn och såg eldjonglörer i mörkret på stranden också. Häftigt!
Idag åker Regan till Kapooka NSW
på militärläger och jag flyttar in hos mina föräldrar på Adabco Boutique Hotell. Förändringar...

(Skrivet på min Samsung Galaxy S2! :D)

Semaphore Jetty
Parenteserna
Tapas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar