söndag 4 november 2012

Shindig!

Igår var det Shindig aka födelsedagskalas med irländskt tema för Rhys, Regans kusin, som fyllde 24. Grönt var färgen som gällde på kläder (och i vissa fall dryck) och alla irländarna jiggade loss (och vi andra såg på :P)." Åt kaka gjorde vi också, i alla fall jag ;) 

Jobbade hela sex dagar den här veckan igen, då jag var snäll nog att ta över ett skift i lördags. Vi har nu för övrigt passerat det magiska datumet 2 november, då jag skulle få min skatt tillbaka men icke sa nicke, inte en spänn har jag fått! Men de skrev ju att de skulle kontakta mig på nåt sätt innan dess och hade de inte gjort det skulle man ringa och de skickade ju de där (skit)pappren till mig, så jag ger dem lite mer tid. Tittade dock nyss på "progressen" på ATOs (Australian Taxation Office) hemsida och där stod det att den inte blivit "processed yet". Åh, jag blir så trött... Jag har väntat  mer än fyra månader nu! Jag ger dem en vecka till. (Grrr)

Det är SÅ VARMT ute idag! (Och australiensarna sitter inomhus och ugglar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar