torsdag 14 februari 2013

Valentine's Day!

Idag är det Alla Hjärtans Dag som nog de flesta vet och det har firats med jobb och senare volleyboll. Inte så mycket kärlek alltså. Jag och Regan firade istället dagen igår lite sådär, med att äta god mat på en restaurang som var väldigt fin och bohemisk ("Ruby Red Flamingo") och så åt vi en överdos av choklad som efterätt på "Chocolatree". Jag är inte speciellt sugen på choklad idag, men oj vad gott det var!

Dagen innan så hängde jag med min huskamrat (vad heter det?) Anam och hennes tre kompisar, alla från Indien/Bangladesh/Pakistan, till Moana Beach, en bit söderut, för ett litet bendopp, sen såg vi solnedgången på Maslins Beach, åt Nandos på vägen tillbaka och så fick tre av oss fem, inklusve mig, en ny upplevelse i bagaget när vi provade på att röka "sheesha" (som INTE innehåller några droger av nåt slag!). Intressant och ganska mysigt. Bra kväll.

Moana Beach
Träffade på två hundar med ägare som var så lydiga! Gamla får/boskapshundar.
En strand man får köra ner bilen på.
Underbar solnedgång på Maslins Beach (som är delvis nudiststrand för övrigt)
Drack kardemumma-te på "Sheesha Lounge"
Vädret är varmt och kväll tänkte jag äta pannkakor :) Glad Alla Hjärtans Dag från mig!

Ge mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar