lördag 8 december 2012

Flyttat!

Idag har jag då flyttat in i mitt nya hus och nya rum, efter att ha jobbat 8 - 15.30. Jag hade köpt lakan och kudde (backpacker? pfft!) som jag nu bäddat in i min nya säng. Jag har faktiskt inte mött nån mer i huset idag, fast nån är hemma det hör jag.. Det känns lite som att tassa runt i nån annans hem lite :S Men jag mötte några i torsdags när jag var och kollade på huset. Det kommer väl, ganska oundvikligen :P Jag och "landlorden" David som jag hyr av städade i köket innan jag flyttade in i eftermiddags. Ganska (väldigt) skitigt.. Jaja, "jag överlevde Gum, jag överlevde Gum" får bli mitt mantra! (allstå Gumeracha-huset som kunde vara väldigt skitigt ibland, speciellt i slutet av min tid där)

Annars så rullar det väl på. Lite ensam just nu, men håller mig sysselsatt med så mycket jobb som möjligt (imorgon också...) tills Regan kommer tillbaka om en vecka! Sju dagar! Min telefon räknar ner åt mig minsann (som om det skulle behövas) ;) För övrigt visar den också att det är 17 dagar kvar till juldagen, alltså australisk julafton, 19 dagar till min födelsedag och 21 dagar tills Falls-festivalen börjar (för oss)! Det är ganska snart alltihop! Jag måste köpa julklappar.. I alla fall, en veckas tråk till, sen kör vi! :D

Skriver uppsats om klimatförändringar och havet gör jag också.

Nu ska jag se på Solsidan! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar