måndag 24 december 2012

Julafton!

Idag ar det julafton och det ar bara sa konstigt! Jag har nyss sett klart pa Mysteriet pa Greveholm och tidigare idag drack jag glogg och at pepparkakor och en lussekatt. Det var min svenska julafton. Annars har vi shoppat julklappar, stadat, klatt granen, mm idag. Konstigt att 24:e ar en vanlig dag, vanligtvis ar det ju 24:e man ser fram emot sa mycket, men har ser man att det ar som vilken dag som helst egentligen. Har ar det ju juldagen som galler! Det var 39 grader igar - rena rama oknen - men idag har det varit "kallare", just nu kl sex ligger det pa 23 och sol!
     Regans bror har kommit over fran Victoria, sa imorrn samlas hela familjen Moyne, och sa jag. Det blir gavor, mat, ol och svensk snaps at hela bunten. Just nu ligger kottet pa grillen och Johnny Cash spelas hogt. Ganska skont. Men jag misstanker att en julen dar hemma inte kommer bli sa dalig den heller :) Ha det underbart allihop och njut av kylan sa gatt det gar!

GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar