lördag 22 december 2012

Julstök

En lista på de juliga ting jag har gjort för att liva upp uppställningen för mig själv här i värmen i år:

  • Följt julkalendern
  • Bakat lussekatter
  • Gjort kola
  • Köpt en liten julgran
  • Klätt en liten julgran (med omslagspapper)
  • Köpt julklappar
  • Ätit pepparkakor
  • Druckit glögg
Och det var väl i princip det! Vad mer kan man begära? Snart är det ju julafton, vilket jag faktiskt inte bryr mig speciellt mycket om, kanske äter några extra pepparkakor (om det finns några kvar...), för det är ju juldagen som gäller här! Och efter det fyller jag år och sen drar vi iväg till Falls! Ser jag fem emot nästa vecka? You bet.

Glögg i kopp och pepparkakor, namnam!
Julklappar jag köpt :)
Min julgran (haha) och en angry bird.
 
För övrigt: Köpte en campingstol tidigare idag för det behöver man tydligen ha på festival. En grön en. Tettionio grader ska det bli imorgon. Trettiotvå grader är det idag. Och sist men inte minst: Jag är snart klar med min marinbiologikurs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar