söndag 9 december 2012

My crib

Mitt nya rum förresten. Redan nerstökat (men inte så farligt). Träffade precis två av folket som bor här i alla fall (två av fem?), efter en och en halv dag typ. Två nyutexaminerade asiater, trevliga! En till kille är hemma, men han hör jag bara från hans rum ibland när han gapar på nåt mystiskt språk..

I alla fall, idag blev det vara jobbat nån timme eftersom vi inte gick något bröd levererat och då var det bara att lägga ner! Istället gick jag på stan, köpte en väldans fin klänning på secondhand och en billig topp och så gick jag och la mig i Botanical Gardens. Skönt det! Sen gick jag hem, från stan! Fantastiskt faktiskt, allting brukar ju alltid vara så långt! Fast det tog ju visst en timme (i långsamt tempo)...

2 kommentarer:

  1. Tycker du får lägga upp mycket mer bilder för jag orkar aldrig läsa mer text än rubrikerna ;)

    SvaraRadera
  2. Problemet är ju att jag inte tar lika mycket bilder längre.. Det kanske blir bättre runt jul och nyår :)

    SvaraRadera