torsdag 27 juni 2013

Chomp chomp!

Bokade just ett "shark cage dive"! Japp, ni läste rätt, jag ska dyka med hajar!! Haha! Lite spontant bestämde jag mig för att köra på och boka denna tur som endast går att göra här i South Australia i en stad som heter Port Lincoln och i Sydafrika! Så man får väl passa på! Dyrt som satan ($495) och jag var ju tvungen att köpa flygbiljetter till stället också som ligger runt 7,5h bort med bil som inte var billiga de heller ($224). Försökte hyra bil med killen som bor i rummet bredvid mig som var intresserad av att åka, men hyrbilsfirmorna ville inte samarbeta, så det slutade med flyg ändå. Jaja, dags att spendera! Turen är bokad till 17 juli och jag flyger dagen innan och efter. Whoa!

Hoppas på att få se en sådan här söting den sjuttonde, men det är inte garanterat att man får se dem faktiskt! Lite oroande, men runt 95% av gångerna så stöter de på Bruce och hans vänner :) Hoppas, hoppas, hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar