måndag 1 juli 2013

Återbesök i "Scumeracha"

I helgen återvände jag till Gumeracha för en fotbollsmatch. Åt från takeawayen, sneglade på mitt gamla hus och spionerade på min gamla chef Tony som var där med fru och barn. Gav honom onda ögat, hehe :P Laget han sponsrar förlorade, mohaha.

På kvällen var vi på en 18-årsfest en stund, men det blev en ganska tidig kväll för det är mitt i tentaperioden för herr Moyne. Så hela söndagen spenderades med plugg för honom, medan jag hade en slappsöndag. Skönt det.

Jag jobbade varje dag förra veckan och denna veckan blir det fyra. Planerar att säga upp mig från ena jobbet, på Fancy Fillings, den här veckan dock. Det närmar ju sig hemresa och jag vill inte jobba ända till slutet. Och jag jobbar ju där knappt ändå längre. Hon tycker dessutom jag är för "dyr" nu när affärerna inte går lika bra. Men jag har inte gjort det än. Imorgon! Så avvecklingen har påbörjats så smått ja.

Sol och arton grader är ganska bra för att vara mitt i vintern ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar