torsdag 18 juli 2013

Inga bilder på min haj :(

Jäkla företag raderade fotona från kameran jag använde under vattnet under hajturen för bilderna inte var speciella nog. De var dock speciella för mig, med bild på mig och på den enda haj JAG sett! Min kamera gick dessutom sönder, men jag har fortfarande bilder på minneskort, men inget från min tid i vattnet... De sa ju att jag skulle ringa idag och fråga efter bilderna, men sen raderar de dem direkt efter alla har lämnat båten. Så jäkla dåligt. Vanligtvis får man ett "highlight pack" med bilder och video, men då vi inte såg något speciellt bestämdes det att vi/de inte skulle göra nåt sånt den här gången, men som sagt, att jag kunde ringa och fråga om bilderna nästa dag. Men nej, borta! Så jäkla besviken!
 
Och ja, vi i första gruppen såg alltså en haj, resten såg ingen. Vädret var inte det bästa och vi fick en voucher på halva priset på vår nästa tur efteråt, men den kommer ju inte jag kunna använda! Jag såg visserligen en haj, så det var inte helt bortkastat, men ändå, $500.. plus flyg och allt.. De erbjöd sig att skicka bilder på hajar från tidigare turer, men jag skulle ju lika gärna kunna googla... Tråkigt.
Ska skriva mer och lägga upp de bilder jag har senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar