måndag 15 juli 2013

Antagen!

I fredags flyttade jag från Prospect till Paracombe igen flr att bo här till jag åker hem. Och i lördags fick jag veta att jag blivit till antagen till biologiprogrammet på Göteborgs universitet! Yay!


I lördags, då Regan inte hade någon fotboll, så hade han/vi en barbecue med lite folk! Jag gjorde sallad och kladdkaka och männen stod för grillandet, som vanligt. Trvligt dock. På kvällen blev det utgång, vilket slutade i lite (för mycket) vandrande runt, runt..

En av många saker som pågick under kvällen
Imorgon flyger jag till Port Lincoln! Vädret ser inte jättebra ut för onsdag då jag ska ge mig ut på havet, med röda flaggor på hajdyksturens hemsida, men jag hoppas att det blir bra ändå.. Arrgh! Alltid ska det vara nåt när jag ska ge mig ut och spana in djur (typ valskådning, näbbdjursskådning, mm). Jag har köpt sjösjuketabletter i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar