måndag 22 juli 2013

Nörderier

I fredags for jag och Regan till stora staden för lite shopping - souvenirshopping! Köpte lite olika ting, bl.a en liten wombat som har fått namnet Rory Wattles, hihi! Vi åt hamburgare till lunch på en hamburgerbar jag velat gå till ett tag (en av flera..) kallad "Burgastronomy" och senare åt vi glass på Gelatissimo, så klart. Herregud, bara Gelatissimo-glass är ju en anledning att återvända till Australien!

Rory Wattles! <3
I lördags såg jag på fotboll och efteråt stannade vi för fest med "Beauty and the Geek"-tema! Det var många glasögon, hängslen och höga midjor och en del klänningar, klackar och färglada peruker. Jag var nörd, lite mer av en utmaning you know ;)

De fyra bäst klädda hade en quiz "Beauty and the Geek Tv-show style"


Väntar otåligt tiden då jag måste skaffa glasögon ;)
Och igår bakade jag bullar! Längesen sist, men de blev ganska lyckade! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar