måndag 6 augusti 2012

Alan!

Jag har nu flyttat och det är väl ganska bra, men jag känner mig ganska ensam för tillfället... :( Hade inte så stor lust att flytta när det kom till kritan, men jag var alltid välkommen tillbaka!

Fick lön idag, ca $365 tror jag. Inte mycket (inte mycket alls för två veckor och numera med hyra på $125 i veckan!) men bättre än inget. Jag behöver allt jag kan få för tillfället!

För as we speak över pengar från mitt svenska konto till mitt australiensiska. Vi får se hur det går.

Måste bara dela med mig av det här klippet som vi skrattade högt åt igår (det bästa av flera):


Se hela!
Sök även på "Buttermilk "plays" with her "friends"", "Hamlet the minipig - stairs" och klassikern (nästan?) "Stalking cat - sneaks up on camera".

Tror överföringen gick igenom som den ska! Snart blir jag $285 rikare (eller ja...)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar