torsdag 2 augusti 2012

Jag ska flytta

Jag har bestämt mig för att flytta in i det där huset och i det där rummet! LIka bra att bara köra och bestämma mig. Var där och tittade igår och mötte tomten med fru, eller nej, men nästan. Steve såg i alla fall ut som tomten, med stor mage och långt skägg och frun var liten och nätt. De/han kunde prata i evigheter! Huset var lite stökigt och under renovering, men har jag klarat att leva i Gumeracha så klarar jag nog att leva där. Det bor fyra andra där just nu, australienare, runt 21 år, tre studenter,  en lärling, tre tjejer, en kille. Har inte mött dem än. Vissa hade bott där ganska länge så det kan ju inte vara så hemskt. De gillade motorcyklar, hade två hundar och drev ett datalagningsföretag. Det enda jag är orolig för är att det inte finns någon värme i rummet... :S Det kan nog bli ganska kallt! Jaja, jag flyttar in i alla fall. :)


Röd = Mitt nya hem!
Blå = Där jag jobbar (city)
Lila = Gumeracha
Grön = Blomfarmen där jag jobbade förut
Gul = Där jag bor för tillfället, hos Regan, i Paracombe
Och typ här nere (under kartan) ligger Hallett Cove där jag och Cattis bodde i somras!

Det är en lång utsträckt stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar