lördag 4 augusti 2012

Pengar och vrede. Pengavrede?

Hmm, jag är ganska pank. Jag har inte fått betalt än (hon gjorde det igår så det kommer på måndag) och jag har inte fått min skatt!!! När jag ringde Peter Pans i måndags sa han där som jag fixat allt med att ansökan skulle skickas in då eller dagen efter och att pengarna skulle komma nästa vecka. Men igår fick jag ett mejl från dem där de frågade efter de två sista payslipsen som jag inte hade när jag fixade allt, och som de sa att de skulle leta upp åt mig och det var inga problem och det ingår i priset, om jag hade dem. Det var tydligen därför det hade tagit sådan tid. MEN DET ÄR JU ERT JOBB ATT LETA UPP DEM ÅT MIG!! Dessutom hade jag faktiskt fått en av dem skickad till mig och jag vidarebefodrade den till Peter Pans, så de hade den redan. Nu skickade jag den till dem igen.. Den sista ligger fortfarande hos Jong's, för om jag skulle komma tillbaka och jobba hos dem igen, som jag hade planerat först, kunde jag ju lika gärna hämta den där då. Men nu ska jag inte komma tillbaka och chefen där och hans fru som sköter det administrativa är på semester till nästa vecka, så jag kan inte få tag i den! Dessutom sa Regans mamma att det brukar ta 2-3 veckor efter att den är inskickad! >.< GRRRRRR! Detta gör mig så arg, irriterad och stressad. Jag har knappt $400 på kontot... Och nu ska jag börja betala hyra och mat. PAPPA, jag måste veta hur jag sätter över pengar från mitt svenska konto!!!! Där har jag 20 000 kr till för tillfällen som dessa, så jag är inte helt barskrapad, men det är så JÄVLA irriterande. Att han, Sam the man (PeterPans-killen i Cairns), kan säga som det är! Jag vet inte var jag ska göra av min ILSKA!!!

Dessutom hatar jag min telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar