tisdag 27 mars 2012

Positiva besked!

Jag kanske upprepar mig nu, men jag ska säga upp mig på fredag! Det har jag sagt till alla (jag litar på) nu och jag har pratat med hostel-Neil och de har plats och MIchael på blomfarmen är "definitely interested"! Jihoo! Men även om jag inte får jobb där så ska jag iaf flytta till hostelet. Det är ett working hostel så de hjälper en med jobb, men just nu hade de inga (för tjejer). Men det kanske dyker upp i så fall senare. Enda kruxet är om jag ska bo i Gumeracha och jobba på blomfarmen, som ligger typ 2km bort kanske, är hur jag ska ta mig dit på morgnarna? Gå? Det känns längre än vad det är, speciellt en kall, mörk, tidig morgon. Försöka hitta en billig gammal cykel kanske? Vi får se när/om det blir aktuellt.. Känner mig positiv i alla fall.Blommannen frågade ju t.o.m. om jag kunde stanna längre än de 25 arbetsdagar jag har kvar (efter fredag)! Bådar ju gott!
    För övrigt är det "My Kitchen Rules"-final idag. Om ni skulle bry er :P Binder fortfarande träd hela dagarna. Sitter nu poå biblioteket och är helt yr, vet inte varför. Världen känns helt sned :S Jag vill hem och viilaaa! Vilket leder mig in på Villa! Grattis till silvret! Om nu jag skulle bry mig :P

Solen går upp för mig!
Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar