söndag 18 mars 2012

Trumvirvel...

Glad St Patrick's Day förresten, i efterskott! Och grattis pappa, i förskott! :D

Adelaide Crows och Kersbrook vann! Bra där! :)

Dagen har spenderats i Westfield-shoppingcentret vid Tea Tree Plaza. Har testat dumplings. Gott!

Intressant inlägg, jag vet... Kanske ska göra det mer intressant genom att faktiskt avslöja det jag undvikit att skriva, nämligen att jag råkat falla för en aussie-kille här och det är han jag har varit på footy med, cricket, floden, fringe, mm...  Ja, jag rekommenderar egentligen inte att kära ner sig i nån när man reser för det gör att man inte vill resa nånstans mer, men det kan inte hjälpas... Tyvärr.. Illa. Men det är trevligt om man lyckas hålla sig till nuet. Men det är svårt när man har minst 9 timmar fem dagar i veckan då ens egna tankar är det enda man har.Vet redan hur ont det gör att lämna, har gjort det en gång redan... Men jag är lycklig när vi ses :D
     Han bor i Adelaide Hills, är 19 år, träffades första gången 10 december och han studerar ingenjör vid University of Adelaide. Så där Amanda, gjort! Nu vet ni! Hjälp. Gillar egentligen inte att skriva personligt, men ja, det är en ganska stor del av mitt liv just nu... Och orkar inte vara så kryptisk när jag skriver längre. Fast det kanske jag fortsätter att vara. Jag nämner inga namn. Än så länge iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar