torsdag 12 april 2012

Studier

Igar hade jag en liten shoppingspree pa Gumerachas Op Shop och kopte ett par jeans, ett par mysbyxor (!!!) och en mossa. Allt for sju dollar! Och idag har jag sant in min hogskoleanmalan! Hihi!

Min anmalan!
Det ar soligt ute den har veckan och temperaturen ar pa 25-27 grader, men det ar kallt anda, i skuggan och vinden, och luften ar krispigt hostig ("host.."som i arstiden, inte vad man gor nar man ar forkyld..). Eller ibland kanns det som en svensk vardag ("var.." ocksa som i arstiden, inte som en veckodag..). Vi kanske snart mots pa vaderfronten ("fronten", ha ha)! (Mycket parenteser nu.) Jag gar i alla fall runt och fryser hela tiden, forutom om jag inte satter mig och steker i solen.
     Ledig idag ocksa, men jobb imorgon och sen ledig igen. Inte mycket jobb, men det ar val ok. Nasta vecka gar det val tillbaka till normalt med jobb mandag, onsdag och fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar