tisdag 24 april 2012

Jong's Flowers

Har jobbar jag: http://www.jongsflowers.com/home.htm! Ni kan se lite bilder fran hur det ser ut och lasa om den mystiska "fjarde blomman".

Igar jobbade jag fran sju pa morgonen till halv sju pa kvallen. Fran morker till beckmorker. Solen gar upp 6.45 och ner runt kl 18 nu. Och det ar kallare igen. Alla stackars appelplockare jobbade i regn igar och fros som hundar hela kvallen. De torkade sina klader framfor ugnen och med hartork, haha! Idag har det inte regnat an i alla fall. Skont for dem! De fick med sig massa applen hem i lordags, sa nu ar det applen till typ allt. Vi hade applecrumble- och filmkvall i sondags :)
      Funderar pa om jag skulle kunna skriva nagot matnyttigt och intressant om att resa och leva i Australien eller nagot, men kommer inte pa nagot... :P Jag har lite trakigt... har glomt av hur man slosurfar :P Hmm.. Kan ju visa hur Aussie Rules ser ut:



Lyssnar pa Tankesmedjan i P3 :) Hoppas allt ar bra med allt och alla!

2 kommentarer:

  1. Amandaaa! Ditt liv verkar vara galet skönt där nere i Aussie! :) Missat att läsa din blogg lite känner jag, men det tar jag igen genom lite sträckläsning.. Hoppas du har det braaa, kram /Anna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ganska bra, ja :)Haha, trevlig läsning (skyll dig själv :P)! Hoppas allt är bra med dig! kram

      Radera