torsdag 7 mars 2013

Cykeltur

Igår hade jag ingenting att göra så jag bestämde mig för att cykla till Henley Beach, ca 12km bort, för att ta mig ett dopp! Jag har insett att saker och ting inte ligger allt för långt bort och att det ju faktiskt är fullt möjligt att cykla lite varstans. Jag har ju klarat av att cykla från kära Filsbäck till Skogshyddan många gånger! Det var inte alls särskilt jobbigt. Nästa gång jag har en ledig dag ska jag nog cykla till IKEA och köpa kaviar! :)
 
Stranden hade tagits över av små barn, nu när de stora barnen börjat skolan igen...
Idag har jag jobbat från elva till tjugo över fem och sen spelade jag volleyboll klockan sex. Fullt sjå. Dåliga nyheter om att det bara kanske håller på två gånger till då tränaren ska åka tillbaka till Frankrike snart :( Förhoppningsvis hittar de nån ny eller så kan jag fortsätta på nåt annat sätt.. För jag måste ju spela volleyboll!!
 
 
PS: Har köpt en klänning till bröllopet vi ska på. Så fin, så nöjd, vill bara ha på mig den hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar