måndag 18 mars 2013

Kärt återseende

Så förutom att dricka Guiness i helgen så har jag.. hm, inte gjort speciellt mycket. Vi skulle gå på drive-in bio, men hade inte tillgång till nån bil, så i lördags shoppade vi kavaj till bröllopet på fredag och på kvällen spelade vi monopol hos en av Paracombe-pojkarna. JAG vann! Första gången jag vann monopol, hehe.

I söndags spelade vi golf igen, och jag förbättrade mitt senaste resultat på samma bana med 5 slag. Ojojoj! Dvs 86 slag, ingen världstour än alltså...

Har jobbat på Pure + Natural idag för första gången på ca 10 veckor. Kul att möta lite nytt och gammalt folk igen och ja, vara lite social under arbetstid (Fancy Fillings har inte lika mycket personal). Ska jobba där imorgon igen (kortkort skift), mer jobb blir det inte den här veckan.. Lite lite, men jag får väl skylla mig själv som är upptagen!


Hösten kommer smygandes med små steg.. Vindarna är lite kyligare, löven faller och jag känner SHOPPINGBEGÄRET för stickat, boots och allt som är murrigt och varmt!

1 kommentar: