måndag 15 april 2013

Annat än ångest

Så förutom att ha ångest över högskoleansökan under veckan som gått så spelade jag volleyboll både tisdag och torsdag, och på torsdagen fick jag och en kille spela en riktig match! Vi stannade en stund efter träningen och spelade Kings med några andra och precis när vi skulle gå hem frågade de om vi kunde hoppa in för ett lag som inte kunde spela! Vi spelade bra, men vann inte, men det var grymt kul!
 
Jobbade måndag, onsdag och torsdag. På fredagen gjorde jag i princip ingenting. På kvällen åt vi fick pizza och såg film (och tog ett dopp i poolen) hos Regans kompis Alex flickvän (?). Trevligt!
 
Åkte inte en hel timme till Kangarilla för att kolla på fotboll i lördags, utan stannade "hemma". Senare på kvällen när fotboll osv var över och spelarna Regan och Rhys kom tillbaka gav vi oss ut i natten tillsammans med Alex. För att komma in till stan tog vi bussen från Rhys hus. Vi var lite sena så vi sprang och jag snubblade såklart och skapade upp knä, armbåge och axel på asfalten. Aj. Så det första vi gjorde när vi kom till stan var att köpa plåster, haha! Resten av kvällen gick väl bra, förutom att det sved och gör så fortfarande. Ingen får röra min högra sida då det svider och värker som attan.
 
Efter en händelselös söndagsmorgon/förmiddag (förutom att jag lagade crepes till lunch :) ) åkte vi och spelade golf på eftermiddagen. Trots att jag inte ansträngde mig ens lite grann skog jag 89 slag! Första gången slog jag 91. Tror de räknade fel. Dan fick en hole-in-one!
 
Idag jobbar jag inte (jobbar bara på torsdag än så länge den här veckan, huhu...) och Regan har lov så jag sitter i Paracombe och gör inget. Lagade och åt nyss svenska pannkakor med grädde och sylt. Så gott! Dags att diska (dvs skicka grädden ur bunken, hehe)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar