onsdag 3 april 2013

Försäkring fixad!

Så försäkringsproblemet är löst! Jag gick till ett försäkringskontor idag och fick ett förslag och nu när jag kom tillbaka hem ringde jag ett annat och tjejen i telefon började typ registrera mig redan innan jag sagt vad jag ville så jag gav med mig och sa accepterade det hela. Det var dock billigare än den andra ($91/månad vs $111) och det var med det företaget som jag kände mest för och som Gouda typ föreslog, Bupa. Jaja, det är ordnat i alla fall, så nu kan jag gå och bryta mina ben om jag så vill!

Köpte även en ny cykelslang, ett täcke (jag fryser på kvällarna nu!), ett 12-pack galgar (så jag äntligen kan hänga upp saker i min garderob efter att ha levt ur min väska hittills) och lavenderolja (för att mitt hår är som papper). Det finns en lösning till allt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar