tisdag 22 november 2011

Esperance

Jag ar i Esperance och jag orkar inte blogga! Det ar laanga arbetdagar, runt 12 h , sen ar det dusch, sen middag och sen sang! Skriver mest for att ni ska veta att jag lever och for att ni ska veta att jag inte glomt bort att ni lever! Och for att jag vill ha ett inlagg ifran Esperance. Jag kommer att skirva ett langre inlagg nar vi kommer tillbaka till Perth, som vi kommer aka till pa fredag. Pa onsdag, troligtvis, kommer vi lamna tryggheten har i varan lagenhet i Esperance och flytta till en liten hala som heter Hyden och jobba lite till och sen bar det tillbaka till stan alltsa. lite sorgligt att lamna vart lilla gang, men sa ar det! "All good things come too an end"!
Sa nu vet ni lite, ska beratta vad vi faktiskt gjort har senare, jag lovar!
Nu ska jag se (borjan) pa en film, sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar