lördag 18 februari 2012

D-day

= Decision day. Cattis har åkt och jag är ensam här i Shepparton. Idag måste jag bestämma vad jag ska göra den närmsta månaden, minst. Får jag jobbet i Gumeracha? Jag ringde han i Torrens Valley och han lät väldigt tveksam... Ringde Leeton också och han lät mer positiv. Men vill jag åka till Leeton? Känner en stark dragning till Adelaide. Problemet är att jag måste fixa allt idag, ringa, hitta nåt, biljetter, osv, för imorgon ska jag checka ut. Stress! Eller jag kan ju betala för fler nätter, men jag VILL INTE. Jag vill härifrån. Punkt. Utropstecken. Flera utropstecken.

Eftersom Grouplove inte var från Australien så kan jag väl lägga upp en till som ersättning:


 En grymt bra ersättning! Muntrar upp lite i all stress :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar