söndag 20 maj 2012

Nyhetstorka på Amanda-fronten

Jahapp... Segaste dagen ever i torsdags, jobb fredag ganska vanlig dag. Gick ut och åt i Inglewood på kvällen med Regan och två av hans vänner, vilket var väldigt trevligt. Lördagen spenderades delvis hemma och delvis i Kersbrook, där hemmalaget fick se sig besegrade för första gången den här säsongen av det andra (och numera enda) obesegrade laget - Echunga. Sen ut på kvällen för att fira en nybliven tjugoåring ur Regans kompisgäng, vilket också var väldigt trevligt. Och idag gör jag väl i princip ingenting förutom att vila upp mig inför kommande vecka. Två nya killar flyttade precis in, från England.
     Cheferna är ok med att jag åker iväg i 5-6 veckor och kommer tillbaka och jobbar för dem i alla fall. Bra. Herregud, ska jag åka nånstans?? Det känns så overkligt. Sydney? Uluru? Barriärrevet? Just det ja, jag är i Australien! Ser bara problem och liknande. Måste packa ihop mina saker... Kommer ju spräcka den strikta 20 kg-gränsen... Skypar med pappa och han är gansla exalterad. Smittar lite. Men hjälp ändå!

Riktigt tråkigt inlägg! GIllar inte att skriva sånt här riktigt, vad åt jag till frukost liksom (bacon and eggs med bönor!), men snart kanske det händer lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar