torsdag 31 maj 2012

RÅD!!!!!

Herregud, hjälp mig! Vilken ska jag välja?? Väljer just nu mellan två olika tourer mellan Cairns och Sydney, båda med sina för- och nackdelar. Har suttit och skrivit lista på detta nu ikväll. Här är länkarna:

 eller


Eller en alternativ länk till STA-touren: http://www.contiki.com/destinations/australia/tours/37-beaches-and-reefs-with-whitsundays-sailing-start-cairns. Vet inte om de är exakt lika, även om de avgår samma dag med samma företag (?). Har mejlat och frågat dem.

Hmm, kanske ska lägga upp pro/con-listan också... Jag är desperat! Ok, en konkret fråga : Daintree rainforest eller Blue Mountains? Hmm.. hmm.. HMMM!

Ok, desperationen tar över:

Ganska personlig lista, men what the hell! Jag känner den där hjälplösa känslan jag hatar allt hatar och då är goda råd dyra (bokstavligt och bildligt!)

Måste bestämma mig VÄLDIGT snart, typ imorgon! Inget internet på Alice Springs resan nu förmodligen och sedan måste jag vet. Två veckor innan ena touren är när jag kommer fram till Alice typ och den andra har bara två platser kvar! (Tar den slut så blir det ju enklare iofs :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar