onsdag 26 september 2012

Harbour Town

Idag var det så varmt! Till och med vinden var varm! Vi var på Harbour Town, ett outletshoppingcenter på västra sidan av stan. Köpte inget av intresse.

Imorse kollade hur det går för min visumsansökan (via internet) och såg att jag automatiskt har fått ett bridging visa! Skönt! Då behöver jag inte tänka på det :)

I helgen ska vi åka till Morgan och Murray River igen (var ju där i januari (januari?) en sväng). Kul! Men det ska inte bli särskilt varmt dock. Hoppas det ändras!

För övrigt ser jag fram emot sommaren så! Den ska bli VARM tydligen!

2 kommentarer:

  1. Hej, vad kul att du bor i Australien. Jag undrar vart du är någonstans och hur länge du planerar att stanna där? :) Jag kommer resa 5 veckor i australien i november/december.

    SvaraRadera
  2. Jag är i Adelaide för tillfället och kommer nog vara har ett antal månader till. Men jag har varit lite hit och dit i landet. Om du undrar något fråga på! :)

    SvaraRadera