tisdag 4 september 2012

Wrroom!

Idag har det varit underbart vårigt (aka Sverigesomrigt) väder och jag har åkt motorcykel för allra första gången! Det var underbart! Jag och Steve som äger huset och som också är president i bikerklubben "Easyriders" tog en tur upp till Para Wirra i norra Hillsen. Det var så otroligt vackert att flyga fram där bland gröna kullar, hagar, hus, sol. Jag kunde bara tänka på hur mycket jag älskar det här landet, solen, vädret, våren, livet, etc! Så otroligt vackert. Jag kan inte sluta säga det. Ni FÖRSTÅR inte hur fint det är här! Jag bara älskar det..

Till nåt helt annat: Varför måste alla grymma konserter och festivaler vara dagarna/veckorna precis efter mitt visum går ut?? Jag har kollat upp det och att stanna bara en vacka extra är väldigt komplicerat och olagligt. Allt eller inget är vad som gäller. Typiskt. Och inga bra konserter eller nåt att komma hem till heller, vad jag kan se. Typiskt. Jag vill gå på konsert!! Eller FESTIVAL!! Jag varnar er redan nu, nästa sommar MÅSTE jag bara gå (hoppas nån vill hänga med...?:))!
Detta bara ökar min smärta över att behöva lämna allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar