onsdag 12 september 2012

Ingen mer potatisgratäng

Idag har jag bara jobbat som vanligt. En ny tjej från Finland har börjat. En backpacker som vart här i tre veckor. Lyckost, har ett helt år framför sig... För mig var det min sista dag på "Pure + Natural". Jag ska jobba på "Fancy Fillings" på fredag, men that's it! Suck... Jag gillar ju faktiskt mitt jobb. Imorgon ska vi tydligen gå ut och ta en öl som en liten go-away för mig! Haha, gulligt! Jag har seriöst kalla fötter om det här beslutet jag, i princip, tagit...

Ska förresten flytta in hos Regan på fredag igen, då jag inte vill bo här min sista tid...

Så här ser förresten en "pie floater" och en "apricot turnover" ut:

Taget med en Samsung Galaxy SII. Fasen vad mobilkamerorna är bra nuförtiden, haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar