lördag 19 januari 2013

Nya fotkompanjoner!

Dessa skor har hjälpt mig ta många steg både här i Australien och hemma, så många att de nu håller på att falla sönder. Så det är dags att slänga ut det gamla och in med det nya! Farväl kära skor!

Gammalt...
...och nytt! (så lika de gamla som möjligt :P)
Den här helgen kommer det nog inte hända så mycket. Idag har jag t.ex. sprungit, klippt mig och handlat. Köpte nåt som liknar falukorv ("bung fritz" tror jag det hette) och tänkte försöka göra nåt som liknar falukorv och stuvade makaroner ikväll. Nam!
     Har jag förresten skrivit att vi har blivit inbjudna till bröllop! Spud/Keith och Carly, som var med oss till Falls, gifter sig nångång i mars och vi, jag och Regan, är inbjudna! Mitt namn stod t.o.m. med på inbjudan! Roligt! Nu måste vi bara komma ihåg att osa, det har inte blivit av hittills...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar