tisdag 17 juli 2012

Byron Bay dag 12

Dag 12
Idag åt vi hotellvärdig frukost gjord av Sarah och Brad. Sedan var dagen fri till vad man ville. Jag gick tillsammans med några ut på Cape Byron och upp till fyren där. Såg valar och delfiner på håll uppifrån den höga klippan. Jag lyckades t.o.m ta mig upp i fyren på en liten gratis guidad tur om lampor typ.
     Sen gick vi tillbaka in till stan. Totalt blev det en ganska bra runda, upp och ner för trappor. Motion! Varmt var det också! I alla fall, sen gick jag på stan lite. Satt med internet på Peter Pans. Sen stan igen. Handlade grillspett och en femdollars flaska vin inför kvällens grillning. 
     Vi grillade alltså, drack och Sarah och Brad lyckades utföra en "mass-icing" på de tio amerikanskorna! Jag blev icead också.. Sen gick vi till "Cheeky Monkey's" och hade en intressant kväll. En stor kväll som man säger här. Hmm..

Byron Bay är känt för sin hippiekultur
...vilket innebär surf.
På väg ut på Cape Byron
Been there, done that!
Fyren.
Grillmiddag :)
"She's a pisspot through and through..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar