torsdag 6 oktober 2011

Internet

Ok, internet fungerar just nu så här att vi har 3,5 h fri tillgång till internet genom samma kort som vi har som SIM-kort, på nåt sätt (sen får man betela för mer) och det räknas i kvarter. Så är uppkopplad i sexton minuter så så förlorar man alltså en kvart fri internet tid. Nu har jag fyra minuter på mig innan nästa kvart börjar och jag vill (läs: behöver) inte sitta mer vid internet så jag vill inte att den kvarten ska börja, så därför ar jag lite stressad. har redan kört en kvart mer än jag tänkt. Men nu vet ni läget så. Senare kanske vi köper riktigt trådlöst internet med en sån där "dongel" om det lönar sig.
     Det är dessutom lite problem med hotmail. Varken jag eller Cattis kan öppna några mejl. Men vi lever (mamma..)!

Ha det bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar