måndag 3 oktober 2011

Imorgon gäller det!

En dag kvar alltså... Trots detta faktum så går det otroligt långsamt med packning, städning och allmänt fix just nu. Som vanligt har jag lyckats skjuta upp saker till sista sekund. Men samtidigt som jag har flera listor på vad jag ska göra, packa ner, osv. så blir jag lite smått galen då jag inte vet vad jag ska göra. Vissa saker kan jag inte göra förrän jag gjort andra, sen är jag lite allmänt slö och sen kanske jag har överskattat hur mycket jag har kvar att göra egentligen. Eller så kommer jag att dö av stress imorrn. Men det kommer jag nog ändå.. Den där "hjälp-det-känns-som-om-jag-glömt-nåt"-känslan kommer förmodligen nå oanade höjder när bilen går mot Landvetter imorgon. IMORGON!! Fattar ni? Fattar jag?? Svar: NEJ.

Kommande dagars äventyr med start imorgon! På torsdag (!) är vi framme..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar