fredag 7 oktober 2011

Snyltare!

Det galler att vara kreativ nar man lever som backpacker. Vi fick tips om att ga till stans Applebutik (ja, jag anvander en Mac... :P) for att dar fa tillgang till internet och here I stand! ingen bryr sig om hur lange man star har eller riktigt var man gor. Sa jag har registrerat mig hos Smart Safety, uppdaterat facebook och antligen kunnat oppna mina mejl! Lattnad! Och sa bloggar jag ju nu..
     Idag sa gar vi runt lite pa stan, tittar i fonstren efter lappar om jobb, kollar upp olika resealternativ till Adelaide (vi var inne i en STA Travel-butik, de var jattetrevliga!), kollar var man kan jobba, gar i butiker och invantar motet med banken som vi ska ha klockan halv tre. Da ska vi oppna vara australiensiska bankkonton (det kanske jag skrivit forut?). Vi far se sen om jag lyckas fora over pengar till det m.h.a. min dosa eller om jag behover ta hjalp (SEK till AUD, hmm..).
     Detta blev ett prick och ring-lost inlagg, men jag hoppas att det gar att lasa i alla fall! Man far ta alla chanser man far! Ha de! <3

1 kommentar:

  1. varför byter du inte bara till svenskt skrivbord... xD

    SvaraRadera