lördag 9 juni 2012

Sista steget!

Så nu har jag bokat femdagars dykkurs i Cairns till den 19 juni också då! Nu är har jag bokat alla exkursioner som jag tänkt göra och det är bara diverse hostel kvar. Och transport från Sydney till Adelaide. Men det tar jag senare. Och hostel kan man alltid hitta. Det är bara boende i Darwin som är lite brådskande, men inte nog för att stressa upp mig alltför mycket.


Igår mötte jag upp fyra personer från touren igen och vi hade en trevlig kväll tillsammans. Slutade med att vi alla kollade på natt-tv på hostelet "Haven" där majoriteten av folket som var med bodde och de flesta somnade i soffan. Jag sov i en av sängarna i ett av deras rum på natten och avnjöt gratis pannkaksfrukost där på morgonen. Sneaky... Snart ska jag dit igen på italiensk middag :)


Bråkar fortfarande med bilduppläggningen. Vet inte om det är bara jag som inte kan se eller alla. Kanske ska chansa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar